Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
قالب وبلاگ

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
اول خدا...

سلام به روی ماه هر عاشق واقعی که تو دنیاست و تمام زندگیشو حاضره بده اما سر قول و قرارایی که معشوقش به سختی ازش اسرار کرده میمونه و هرگز زیر قول و قرار و قسماش نمیزنه و نخواهد زد

قربون اون عاشقایی که سخت قول میدن ولی وقتی قول میدن سختم روش میمونن
قربون شکل ماه عاشقای واقعی

سلام آی عاشقا

قرررررررررررررررربونتون برم که تو سخت ترین شرایط پاک بودن قرار میگیرید و بخاطر اون کسی که یه دنیا دوستش دارید پاک میمونید فقط برای اون
قربون عشق نازتون بشه افی

دلیل اینکه نمیام اینجا این نیست که عشقمو فراموش کردم و بی خیالم نه؛ دلیل اینه که گرفتارم به خدا؛ درس و کار و تموم شدن ای دی باعث شد چند وقت نیام
امیدوارم تو راه عشق تو این مدت که نبودم زیاد عقب نیوفتاده باشم اومدم که حسابی با بالای ناز عاشقم بتازونم تا به انتهای عشق بی انتها برسم
من اومدم ای دنیای زیبای عشق

قبل از اینکه من دچار بشم فک میکردم عشق مال آدمایی که کلا با من و ما فرق دارم اما حالا که دچار شدم میبینم اون آدما فقط احساس درونشونو بیدار کردن پس فرقی با منو ما ندارن اما؛ حالا دیگه فهمیدم اون آدما همین من و ما هستن همون کسایی هستن که خدا گفته به خودش : احسنت

 

راستش افی میگه:
راستش دلم واسش یه دنیا تنگ شده برای همونی که منو حتی تو یاهوش ایگنور کرده آره واسه همون دلم یه خورده شده..
ای کاش میشد مث شبایی که بر من گذشت دوباره این شبا رنگ و بو بگیره با اون؛ رنگ عشق بوی خدا...
میدونید آخه.. اون یه دفعه گذاشت و رفت بدون اینکه خداحافظی کنه بدون ایکه بگه یه روز واسه همیشه رفت؛ رفت ندید با رفتنش دل منم باهاش رفت ندید که روحم پیششه فقط دید که جسمم نیست؛ فقط ازم فرار کرد فقط تونست به همه چیز پشت کنه؛
چون دلیلی نداشت یه دفعه بی سروصدا رفت تا یه وقت صدامو نشنوه شرمنده بشه و تو رو درواسی گیر کنه که بخواد دوباره بهم بگه افشین بی تو میمیرم تو تموم دنیامی اگه یه روز بیتو باشم من چیکار کنم.. همش ازم میپرسید افشین اگه من یه روزی بمیرم تو واسم چیکار میکنی.. خوب منم میپیچوندمش و هیچی بهش نمیگفتم ولی روزی رسید که اون زندس اما من بخاطر اینکه اونناراحت نشه یا بابا مامانش بهش چیزی نگن به خونشون زنگ نزدم که یه وقت بخاطر من شرمنده پدر مادرش بشه.. اون نمیدونه که من حتی با مادر حمیده صحبت کردم بخاطر اون.. شرمنده شدم بخاطر اون و راز دلمو گفتم بخاطر اون.. میدونی به مادر حیده گفتم من و ما به هم قول دادیم که تا آخرش با هم باشیم اما اون زد زیر همه چی...
یه خنده یی کردو گفت خوب شما هنوز بچه بودید اما من ناراحت شدم و با صدای سنگین گفتم:
مرد حرفش یکیه و سر تمام حرفا و قولام باهاش میمونم..
بهم گفت: وقتی بزرگشی به این روزا میخندی
ولی من سکوت کردم و میخواستم بگم "اگه بزرگشم با تمام وجودم شاید برای این روزا گریه کنم چون دیگه هیچوقت نمیتونم برشون گردونم" اما حرفمو خوردمو چیزی نگفتم..
خلاصه تا امروز که آقا افی جلوی خیلی ها شرمنده شده..
خدا شاهده نزدیک سه تا گ.ی.ر.ل اومدن ا.ی.ن.ج.ا ؛ خدا شاهده تو چشم یکیشون نگاه نکردم فقط بخاطر اون..
جالب اینجاس همون روز نشسته بودم پا کامی و داشتم اصرار مریو میکردم که برگرده اما اونی که میگفت منو تا آخر دنیاش میخواد بهم گفت ما اصلا به هم نمیخوریم و ما از دوتا دونیا متفاوت اومدیم ولی نمیدونست تمام دنیامه..
نمیدونست که یه دنیا میخوامش و بدون هیچ دلواپسی دلمو بدجور شکوند کسی که بهم میگفت...
بیشتر توضیح نمیدم باشه؟؟!!
 

ای خدا دعا میکنم که مری خانوم برگرده دعامو مستجاب کن:

الهی آمین

     اون طرف میزم، جات خالیه عزیزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:34 ] [ افشین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

""بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ"" ۞ وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین۞ به وبلاگ نازنینم خوش اومدی نازنین

كد موسيقي براي وبلاگ

نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ و آدرس afiomari.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
function Clear(thefield){if(thefield.defaultValue==thefield.value) {thefield.value='';}}





امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 39230
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس